Видове риболов :

четвъртък, 2 август 2012 г.

Язовир Босилковци

Наричан още Бахчите
Рибно богатство:
Каракуда, Шаран

Отзиви :

"Колеги не се лъжете да ходите на босилковци човека който го държи е търикат на дребно системно източва язовира и го пълни с студена вода в с което изтудява водата умишлено и с местенето на нивото рибата не кълве презумцията му е да продава риба на язовира има опънати мрежи в целия язовир неможеш да хвърлиш на дъните закачаш мрежите направо е поредния таксаджия.НЕ ХОДЕТЕ ПРИ ТОЗИ ИЗМАМНИК"



"в събота отидохме на язовира. голям е има доста места. брегът на северната му част е с тополи а останалото е голо. кълве каракуда рядко голяма, най често средна.шаранчета от 0,500 до 3 кила, един колега хвана едно амурче към 1,4 кг. аз лично бях седнал на брега с тополите ,при мен кълвенето беше слабо. един приятел беше седнал на отсрещния бряг и за 5-6 часа хвана към 10 кила с каракуда от средната.на жито. и аз пусках на жито ,но при мен се обаждаше на торен червей. успеха на колегата,мисля,че се дължи на мястото , което беше избрал. през целия ден слънцето напича само югоисточната част на басейна и смятам, че рибата се е понасъбрала да се топли :). времето също си каза думата,цял ден вятър. вход във водоема 2лв. на човек. шарана се заплаща по 5лв за кило, за амура не съм сигурен 5 или 6."

Няма коментари:

Публикуване на коментар