Видове риболов :

четвъртък, 2 август 2012 г.

Язовир Тича

Тича е язовир в Североизточна България. Той е третия по големина у нас след язовир Искър и язовир Доспат. Намира се на 18 км от гр. Върбица и на 40 км от гр.Шумен. Обиколката му е над 100 км.

Улов:
Каракуда, Платика, Бабушка,Шаран.Костур,Сом

Снимки:

Отзиви:

"Здравейте колеги, на 27.08.2011г. реших да направя един риболовен излет на язовир Тича в залива до село Ловец. Бях се установил на скалите от страната на селото. Риболовът започна към 6.30ч. Първото нещо, което направих, беше да забъркам захранката на Van den Eynde:Gold pro bream(1 пакет),Super lake(1 пакет),Beet(1 пакет) и един пакет българска захранка Parvenec. Към захранката добавих и малко бели червей. Такъмите, които използвах: директен телескоп 7м.,основно влакно 0,12мм, повод 0,10мм, кука номер 16. В началото използвах за стръв бял червей и хванах няколко малки платички, които веднага върнах във водата, тогава реших да пробвам на жито- хванах някоя и друга бабушка, но докъм 12.00 риболова не беше силен. След това обаче почна същинският риболов в стил "гол след гол", само на жито- бабушки и каракуди. Така в крайна сметка бях уловил 10-тина килограма риба, от която си взех едно кило по-едри бабушки, а останалите върнах там, откъдето бяха дошли. Пожелавам наслука на всички и апелирам за повече толерантност към рибното "богатство" на България."

"Идеално време за риболов през целия ден, но ние ловихме от 5.30 часа сутринта до 12.30 часа на обяд и в крайна сметка много риба около 10-15 кг, като половината беше изядена вечерта от една голяма и хубава компания /7-8 човека/, а другата във фризера за тогава, когато няма да можем да си хванем, но ще можем да си хапнем."

"Въпреки прогнозите за лошо време решихме да направим един излет с преспиване на яз. Тича и по-точно в с. Ловец. Пристигнахме в петък след обяд и веднага бяхме посрешнати с един хубав дъжд. Сметнахме, че няма да ни се отдаде възможност за риболов, затова се отдадохме изцяло на приготовленията за разпивка и раздумка, с надеждата, че утрешния ден ще е прекрасен за улов.
Апнахме, пийнахме... ей тия три работи и легнахме.
На сутринта в събота 02.07.2011 година в 5.00 часа скочихме на крака и юруш на маслините.
Таман подхранихме и започна да се обажда балъка от време на време, като каза че ще дуа ветеро, та цял ден. Често бях във бокса защото все закачаше, ту на брега, ту в камъните.
Общо взето голям кошмар. В крайна сметка с доста мъки и майсторлък си хванахме по около 4-5 кг прилична по големина риба - червеноперка, платика, каракуда."