Видове риболов :

четвъртък, 2 август 2012 г.

Язовир Жребчево

яз.Жребчево се намира между Общините Нова Загора, Твърдица и Гурково.
Най-близките населени мяста са с. Баня находящо се източно от язовирната стена с. Асеновец на югоизток с.Паничери на югозапад.

Намира се в красива подпланинска местност ,заобиколен от гори и възвишения. Язовира има много ръкави с удобни за риболов места. Риболова не е постоянен и /върви/ съобразно различни фактори.
Може да ви очарова с изобилие или само с дребен костур и червенопера.Тъй като водата се използва за напояване чрез р.Тунджа лятото се източва значително което влияе и на риболова. Ако отивате на почивка ще намерите удобни места за плаж и лагеруване, все пак мислете и за запалените рибари.

Улов:
 Червеноперка, Костур, Платика, Морунаш ,Бяла риба,

Снимки:

Отзиви:

"Здравейте.На 12.06.2012 г бях на язовира от 5 до 11 часа . 2 удара - 1 риба.Стръв каракуда от Нова Загора,кука 3-ка голяма 2-3 нули, повод карбон мисля , че се казва - прозрачен без метал, плувка 40 гр., олово 15 гр.,основно влакно зелено 32-ка неплетено,дълбочина 1,50 метра - по-подробно описание не знам.Големи терзания да пусна рибката - жената с мене цитат: не стига че пускаш малките ми сега и по-големите - за какво ходиш на риба .Резултата рибата изядена с превъзходен вкус,бяло месо,без миризма и почти без кости.Наслука на всички."

"Днес след много умуване дали да се тръгва пак в тоя студ най -накрая тръгнахме . Отидохме до местата на които мислих да търся платиките от предния път , които видях на сонара , но за жалост не бяха там . След 10мин обикаляне на района ги набарах обаче сгушени на 90-110м посока изток от старото им свърталище и си разтоварих боклуците на скалите , а колегите продължиха да търсят заветните бели . Към 14 часа дойдоха вече качествено премръзнали и с улов от 2 маломерки , които са пуснали обратно . За разлика от предния път сега споделиха ,че е имало повече лодки . Ето и моят резултат след няколко часово мръзнене - Днес след много умуване дали да се тръгва пак в тоя студ най -накрая тръгнахме . Отидохме до местата на които мислих да търся платиките от предния път , които видях на сонара , но за жалост не бяха там . След 10мин обикаляне на района ги набарах обаче сгушени на 90-110м посока изток от старото им свърталище и си разтоварих боклуците на скалите , а колегите продължиха да търсят заветните бели . Към 14 часа дойдоха вече качествено премръзнали и с улов от 2 маломерки , които са пуснали обратно . За разлика от предния път сега споделиха ,че е имало повече лодки . Ето и моят резултат след няколко часово мръзнене - "

"След , като се канехме от понеделник още да откриваме днес най-накрая се наканихме с Жоро от Варна да направим един излет на Жребеца и да открием и ние годината ! Натоварихме лодката и след по малко от 30мин бяхме на Жребеца който ни посрещна така - Така приключи днешния излет започнал в 9 сутринта и завършил в 16.00 следобед ! На сонара имаше много рибки по местата на които обикновено ловя и съответно не ни разочароваха ! Мисля другия излет да е с фидер защото повечето рибки бяха платики според мен и мисля да ги пробваме ! Водата варираше от 1,3 градуса до 1,8 градуса на различните дълбочини ! Рибките излязоха на 13м и 18м на джиг !"