Видове риболов :

четвъртък, 2 август 2012 г.

Язовир Алино

Намира се по пътя за Самоков, но този през Бистрица и Железница, до самото с.Алино.
С малки размери, но на много приятно за риболов място.

Отзиви:

"Първоначално пробвахме в средата на язовира(големият залив),където хванахме три маломерни костурчета и една каракуда.По-късно се преместихме на устието,където излязоха 30-ина червеноперки и няколко кленчета.Ловихме основно на торен и бял.След захранване на няколко петна пробвахме и на царевица както на дъно,така и на плувка,но нищо не се обади."

"На стената даваше дребни костури ама доволно за стръв взимайте само вердевас естествен на друго не пипа"

"Още при пристигането на паркинга забелязах доста коли на риболовци и плажуващи.Преминавайки по стената се отправихме в началото на гората.Цареше една приятна прохлада.Установявайки се на мястото решихме първоначално да измерим точната дълбочина.След като направихме пробно замятане установихме че дълбочината на 20-на метра от брега беше 3,50 м.Фиксирах влакното на мача под клипса на шпулата и се заех с направата на захранката.Бях взел един пакет на МВЕ за шаран, каракуда,червеноперка, Респект и 1 пакет шампион.Добавих сварен коноп,накълцани торни червеи.Първоначално захраних с 10 топки с големината на тенис топка, а след това на всеки 5 мин с прашката изстрелвах по малко коноп и бял червей.В един момент рибата се активизира и брат ми успя да извади едно маломерно рибе-бял амур.Естествено то бе върнато обратно във водата където му бе мястото. Не след дълго на бял червей закачихме и една бяла мряна мялко над допустимите размери, но решихме да я върнем обратно и да и дадем възможност да отрасне и да ни радва след време/ако разбира се оцелее от бракониерските набези/.В един момент слънцето се обърна точно срещу нас и бяхме принудени да търсим сянката.Жегата си каза думата.Рибата замря .Нямаше абслютно никакви индикации на кълване.Излезна вятър който раздвижи водните пластове , но това не бе достатъчно.В 16.00 ч сложихме точка на нашия риболов поради това че бързах за работа.Тръгнахме си от този прекрасен язовир с надеждата отново да го посетим.Надявам се да имаме по добър успех.И преди да завърша апелирам към тези които посещават язовира да пазят чисто.Не е приятно на никого да попадне на място с боклук , който можем да приберем в черна торбичка или плик и при тръгването си от язовира да го изхвърлим на място определено за това.На слука на всички които ще посетят този прекрасен язовир."

"Като цяло риболова не беше много силен, но не бяхме и капо. Отидохме към 8 и пуснахме 4 плувки и една дънна.
на всеки по 1 плувка до обед хванахме 5-6 костурчета и няколко кленчета, но..... след това рибата всякаш изчезна. До към 18ч. хванахме само още няколко рибки, но се почнаха едни маломерни червеноперки до 7и30 не спряхме да вадим червеноперка след червеноперка.
В крайна сметка имахме 1 кофа червеноперки и 4 по-хубави кленчета по малките пуснахме обратно да растат. на дънната излезе 1 костурче малко по-голямо от шамар.
Всичките рибки се хващаха на бял червей и захранване периодично пак с бял."