Видове риболов :

четвъртък, 2 август 2012 г.

Язовир Одринци

Язовир Одринци се намира в землището на село Одринци на 5-6 км от гр.Добрич.
Водна площ около 60 хектара в северната част (около стената) има ями до 12-15 м в южната част максималната дълбочина не надхвърля 3-4 м.Южните брегове са полегати, източните и северните по стръмни.
Формата на язовира прилича на латинската буква S.Распространен улов на каракуда 200-300гр.,шаран 0,8-3,0 кг, сом 2-15 кг, бяла риба 1-3 кг,костур 100-250 гр.
Разрешен улов по време на забраната. Такса - 5лв.на човек - рибата не се заплаща.


Отзиви:

"Много съм доволен за около 4-5 часа хванахме 3-4 шаранчета по 400-500 грама и една каракуда също толкова голяма и дребни червеноперки. наслука !"


"Пристигнахме на язовира в 4:30 сутринта,захранихме и още на 10та минута започна да кълве.Аз бях на бял червей,колегата на торен ,на плувка, дълбочина около 2м излизаха доста добри бабушки по около 200гр.Направи ми впечатление,че от време на време нещо гони малките рибета,тъй като нямах дребни рибки за стръв се наложи да пусна до дъното за да хвана някое и друго попче.Закачих на голямата тапа едно рибе и след около 2-3 минути ми удари доста добър костур около 350гр.Колегите до нас изкараха едно шаранче около кило на гол телескоп на бял червей.
Тръгнахме си в 12 на обед с по 3кг бабушки и 6-7 доби костура(попчетата и дребните костурчета не ги смятам)"

"Доволен съм от улова .. 3 кг шаран на гол такъм на суха царевица .. нещо доста странно .. 10тина каракуди на фидер няколко костурчета и червеноперки на плувка"

Няма коментари:

Публикуване на коментар